Nieuwe REIS 9 februari - 23 februari 2013 NIGERIA - Reisverslag uit Mkar, Nigeria van Esther, Marion, Mirjam - WaarBenJij.nu Nieuwe REIS 9 februari - 23 februari 2013 NIGERIA - Reisverslag uit Mkar, Nigeria van Esther, Marion, Mirjam - WaarBenJij.nu

Nieuwe REIS 9 februari - 23 februari 2013 NIGERIA

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Esther, Marion, Mirjam

07 Februari 2013 | Nigeria, Mkar

Beste mensen,

De volgende reis staat weer op het programma, dit keer weer naar Nigeria. Esther Marion en Mirjam gaan voor twee weken naar Nigeria om daar weer het werk voort te zetten wat vorig jaar april gestart is.

In het kort:

Vorig jaar zijn wij naar Nigeria geweest naar het plaatsje Mkar. Onze doelstelling was om het weeshuis om te zetten naar een community based orphan care programma. Dit houdt in dat kinderen terug worden geplaatst in hun eigen familie (community). Dit kan zijn bij de opa en oma, broer, zus, oom, tante. Opgroeien in een gezinssituatie is beter voor de ontwikkeling van het kind, uit onderzoek bleek dat het IQ van een kind die in een gezinssituatie opgroeit gemiddeld 20 punten hoger is dan wanneer een kind in een weeshuis opgroeit. Vorig jaar heeft het bestuur van het weeshuis kennis kunnen maken met dit idee, zij staan nu ook achter dit programma en willen er voor gaan. Aankomend bezoek zullen wij verder met hen kijken wat er moet gebeuren en welke manier we hen willen ondersteunen. Ook zullen we duidelijke afspraken maken.

Wij willen graag vragen om gebed voor een veilige reis en vruchtbare resultaten.

Groetjes Esther Marion en Mirjam

• 07 Februari 2013 - 17:33

Marchien:

GAAF !!!! Jullie gaan met 2 dagen al weer naar Afrika .... Super en Super zijn jullie bezig met dit project .... Kinderen in gezinnen plaatsen, bijzonder hoor !!! Ik zal ZEKER voor jullie bidden ... voor de reis en de tijd daar !! Dat het een vruchtbare tijd mag zijn en jullie weer een stapje verder mogen helpen daar !! Liefs Marchien

• 07 Februari 2013 - 18:34

Aline Petter:

Heel veel succes en een goede reis en tijd daar. Hopen dat het resultaat heeft ! Liefs Aline.

• 07 Februari 2013 - 19:11

Ina:

Hi lieve meiden,

Een hele goede en gezegende reis toegewenst! We keep in touch....

• 07 Februari 2013 - 21:24

Alida:

Esther, Mirjam en Marion
    Nog 2 dagen.
    We gaan weer met jullie meeleven, en zullen voor jullie bidden, Gods zegen toegewenst tijdens de reis en jullie werk.
    Lieve groet Alida, tante van...

• 07 Februari 2013 - 22:05

David & Dienke En Emy:

Wij zijn trots op jullie!!!
    Veel succes, hopelijk kunnen jullie veel bereiken!

Veel liefs

• 07 Februari 2013 - 22:12

Harm En Marga:

Heel veel succes!!! En een goede reis! Liefs

• 07 Februari 2013 - 23:49

Niels En Margre:

Heel veel kracht en wijsheid, een goede reis en vruchtbare weken toegewenst!!!

• 08 Februari 2013 - 17:33

Mirjam Menninga:

Joh meiden wat gaaf. Veel zegen toegewenst en een veilig verblijf en terugkomst.
    Doe de groetjes daar! :)

Liefs

• 08 Februari 2013 - 21:52

Elze Toornstra:

Hey Meiden,

Heel veel plezier daar in Nigeria! Ik hoop van harte dat jullie een hele gezegende en goede reis mogen doormaken! Geniet van wat er op jullie afkomt! We volgen jullie op de voet!

Groetjes Elze en Rikkert

• 08 Februari 2013 - 22:11

Henk En Anneke Bolhuis:

We wensen jullie alle goeds voor deze reis en hopen dat lukt om wat van de plannen te realiseren. Geniet ook van de bijzondere cultuur en mensen die jullie mogen ontmoeten. We gaan jullie volgen. Ik (Anneke) hoop nog weer op een mooie foto die ik kan gebruiken:)

• 11 Februari 2013 - 10:05

Gea:

Veel succes weer meiden, zie met veel plezier jullie verslagen weer tegemoet.
    Gods zegen gewenst met jullie mooie project.

• 12 Februari 2013 - 12:36

Nienke:

Hoi
    Veel succes met jullie werk voor de kinderen daar! Wat geweldig fijn dat jullie hier de mogelijkheid voor krijgen in je leven. Gods zegen toegewenst! Groeten Nienke Fennema.